Luksusowe samochody

Codziennie media donoszą, że żyjemy w dobie kryzysu, słyszymy informacje o zwolnieniach, mniejszej aktywności konsumentów. Jest jednak branża, która mimo spowolnienia gospodarczego odnotowuje spore zyski i nie doświadcza skutków kryzysu. Są to artykuły luksusowe. Generalnie branża motoryzacyjna boryka się ze sporymi stratami, zwłaszcza na rynku europejskim. Prawie każdy z nas słyszał o kłopotach Fiata, który zamyka produkcję jednego ze swoich modeli, ponieważ rząd włoski żąda, aby cała produkcja Fiata odbywała się we Włoszech i tworzyła miejsca pracy dla dotkniętych plagą bezrobocia Włochów. Ekonomiczną ciekawostką jest to, że dział „auta luksusowe” opiera się kryzysowi. Wynika to z faktu, że osoby kupujące samochody z wyższej półki to ludzie zamożni, mający stabilną sytuację finansową. Tacy klienci najczęściej zajmują wysokie stanowiska lub są właścicielami dobrze prosperującej firmy. Osoby zamożne nie muszą starać się o kredyty. Nie są zainteresowane używanymi samochodami, a za urzeczywistnienie swoich marzeń i są gotowi zapłacić duże pieniądze. Koncerny samochodowe dbają o majętnego klienta, na jego życzenie instalowane są w samochodach różne dodatki, np: skórzane obicia, gniazdko 230 V – można do niego podłączyć laptopa, telewizory w zagłówkach. [patrz też: wynajem samochodów warszawa, motoryzacja definicja, darcar ] Wszystkie dodatki sprawiają, że jazda odpręża, a pasażerowie nie będą cierpieli nudy. Luksusowe auta reklamowane są, jako produkt spełniający marzenia najbardziej wymagającego kierowcy, który pragnie czuć się w samochodzie jak w domu – wygodnie i na luzie. Jazda samochodem w wersji luksusowej to prawdziwa przyjemność. Właściciele uważają, że poruszanie się po drogach takim pojazdem to esencja jazdy- płynny ruch, swobodne hamowanie i przyśpieszanie, gładkie pokonywanie zakrętów. I nawet nie najlepszej, jakości polskie drogi nie są w stanie popsuć przyjemności jazdy. Luksusowe autka osiągają większe prędkości niż tańsze modele. Przyśpieszenie do setki osiągają w o wiele krótszym czasie niż wersje standardowe.  W przypadku aut luksusowych sprawdza się maksyma, że to, czego klient oczekuje, za co płaci, to musi otrzymać. Zadowolenie kupującego jest wartością najważniejszą , świadczy, o jakości marki i tworzy pozytywny wizerunek koncernu. Co jest bardzo ważne w tym momencie. Wizerunek firmy jest bowiem czymś bardzo ważny. Można nawet powiedzieć, że najważniejszy.

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: darcar motoryzacja definicja szyby samochodowe