otomoto ford transit

Obsługa odśrodkowego filtru oleju

Składa się on z pokrywy (obudowy) zewnętrznej oraz odrzutnika z blachy. Odrzutnik ma nieco mniejszą średnicę Filtr ten wymaga czyszczenia po przebiegu 50 000 km. Należy wtedy odkręcić 6 śrub, zdjąć pokrywę, oczyścić ją aż do czystego metalu i ponownie założyć. gruby łączące pokrywę powinno się dokręcić kluczem dynamometrycznym siłą 0,8 kGm. Uwaga: nakrętka centralna musi być dokręcona siłą 10 kGm; dociągnięcie tej nakrętki należy sprawdzać przy każdym zdjęciu pokrywy i czyszczeniu filtru. [hasła pokrewne: ganinex pszczyna, ford auto boss, otomoto chełm ] jego naprawie główn...

Więcej »

Zespól DIVABUS 200 S

Zespół DIVABUS 200 S, przeznaczony do pojazdu wyposażonego w silnik o mocy znamionowej 200 KM, stanowi dużą wersje systemu DIVABUS, stosowaną w kilku wykonaniach. Koło zamachowe silnika połączone jest z napędzającym dużym kołem słonecznym rozdzielczej przekładni planetarnej za pośrednictwem sprzegła elastycznego z gumowymi wkladkami lub ciernego sprzęgła jednotarczowego. Ośki podwójnych satelitów przekładni rozdzielczej osadzone Są w koszyku satelitów połączonym z pompą przekładni hydrokinetycznej, a małe kolo słoneczne — z walem głównym. Turbina przekładni hydrokinetycznej związana j...

Więcej »

Zależność temperatury krzepnięcia od zawartości wody w płynie „Borygo”

W okresie eksploatacji zimowej należy układ chłodzenia dokładnie chronić przed zamarznięciem. Zamarznięcie wody w układzie chłodzenia może doprowadzić do zupełnego zniszczenia silnika.W okresie zimowym (od I.XI do 31.111), zwłaszcza gdy samochód przechowywany jest w nieogrzewanym garażu lub przewiduje się dłuższe postoje na wolnym powietrzu, układ chłodzenia napełnia się specjalnym płynem o obniżonym punkcie krzepnięcia (tzw. popularnie mieszanką trudno zamarzającą). Płyny takie zapewniają pełne bezpieczeństwo układu chłodzenia silnika, gdyż w miarę potrzeby można nawet sporządzić m...

Więcej »

Blona sluzowa struny prawdziwej nie posiada gruczolów

Skrzynka biegów oraz przekładnia główna wraz z mechanizmem różnicowym tworzą zwarty zespół napędowy, który znajduje się we wspólnej obudowie. U dołu obudowy znajduje się otwór spustowy zamknięty korkiem A, natomiast z boku znajduje się otwór wlewowy, który stanowi jednocześnie otwór kontrolny i jest zamknięty korkiem B. Zużyty olej należy spuszczać niezwłocznie po powrocie z drogi, gdy cały zespół jest jeszcze dobrze nagrzany. Jeżeli samochód z jakichkolwiek względów nie może być eksploatowany, a chcemy wymienić olej to należy unieść tył samochodu i uruchomić silnik. Po kilku mi...

Więcej »
http://www.prawidlowabudowa.com.pl 751#sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena ,