wycieraczka audi a4 b6

Zamocowanie dźwigni regulatora podciśnieniowego

Po założeniu głowicy należy sprawdzić stan osadzenia przewodów wysokiego napięcia oraz zamocowania przewodu niskiego napięcia i kondensatora. Sprawdza się również zamocowanie dźwigni regulatora podciśnieniowego oraz swobodę obrotu korpusu rozdzielacza w gnieździe, nasmarować dźwignię w punkcie C. Sprawdza sie także połączenie E dźwigni z masą. W razie zacięcia korpusu lub zwiększonego oporu jego ruchu obrotowego, np. przewodami świec, regulator działa wadliwie. Co 10 000 km przebiegu samochodu nale...

Więcej »

Materiały izolacyjne

Często stosuje się rozmaite specjalne materiały izolacyjne, jak np. FIBROCETA. Materiał ten ma liczne zastosowania. Używa się go jako izolacji, uszczelnienia, gąbczastego podkładu itp. Materiały izolacyjne (z wyjątkiem dywaników) mocuje się do Ścian wewnętrznych nadwozia klejem lub pastą syntetyczną stanowiącą również izolację. Paste tę nakłada się warstwami różnej grubości, zależnie od potrzeby. Na izolację nakłada się materiały dekoracyjne, których wzory i kolor powinny być starannie dobra...

Więcej »

Układ zapłonowy

Silnik wycieraczek szyb jest bardziej skomplikowany. Silnik połączony jest zwykle z przekładnią ślimakową redukującą obroty wirnika. Przekładnię ślimakową smaruje się niezbyt obficie smarem stałym co około 50 000 km (powinna to wykonać stacja obsługi). Wirnik silnika wycieraczek ma łożyska kulkowe, które smaruje się smarem stałym. W obudowie silnika znajduje się elektromagnetyczne sprzęgło zatrzymujące silnik natychmiast po przerwaniu dopływu prądu.W niektórych samochodach importowanych stosowany jest tranz...

Więcej »

Delecje genów interferonu w ostrej białaczce limfoblastycznej ad 6

Napęd pompy wody i wentylatora oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego, osadzonego na, wale korbowym, za pomocą dwóch pasków klinowych. Paski te z biegiem czasu ulegają wydłużeniu w związku z czym niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg paska należy sprawdzać co 5000 km przebiegu, a jeżeli pasek był wymieniony na nowy — co 500 km przez pierwsze 1500 km przebiegu. Ugięcie paska pod naciskiem kciuka powinno wynosić 10 + 15 mm. Obsługę aparatu zapłonowego należy przeprowadzać w następujący...

Więcej »
http://www.medycyna-i-zdrowie.net.pl 751#sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa ,