Zespól DIVABUS 200 S

Zespół DIVABUS 200 S, przeznaczony do pojazdu wyposażonego w silnik o mocy znamionowej 200 KM, stanowi dużą wersje systemu DIVABUS, stosowaną w kilku wykonaniach. Koło zamachowe silnika połączone jest z napędzającym dużym kołem słonecznym rozdzielczej przekładni planetarnej za pośrednictwem sprzegła elastycznego z gumowymi wkladkami lub ciernego sprzęgła jednotarczowego. Ośki podwójnych satelitów przekładni rozdzielczej osadzone Są w koszyku satelitów połączonym z pompą przekładni hydrokinetycznej, a małe kolo słoneczne — z walem głównym. Turbina przekładni hydrokinetycznej zwi...

Pietrobus DENNIS Loline

Piętrobus DENNIS Loline. Nieniosące nadwozie szkieletowe jest osadzone na sztywnej ramie i przymocowane do niej śrubami. Charakterystyczną cechą konstrukcji nadwozia jest dość szerokie przejście pomiędzy przednimi drzwiami i schodami prowadzącymi na górny poziom. Na uwagę zasługuje łatwość obserwowania z siedzenia kierowcy drzwi przednich oraz wykorzystanie przestrzeni nad skrzynką biegów jako pomieszczenia do składania bagażu ręcznego. Autobus HENSCHEL HS 160 USL. Nadwozie skorupowe wykonane jest z pięciu lub sześciu podstawowych członów konstrukcyjnych, a mianowicie: kadłub,...

Układ zapłonowy

Silnik wycieraczek szyb jest bardziej skomplikowany. Silnik połączony jest zwykle z przekładnią ślimakową redukującą obroty wirnika. Przekładnię ślimakową smaruje się niezbyt obficie smarem stałym co około 50 000 km (powinna to wykonać stacja obsługi). Wirnik silnika wycieraczek ma łożyska kulkowe, które smaruje się smarem stałym. W obudowie silnika znajduje się elektromagnetyczne sprzęgło zatrzymujące silnik natychmiast po przerwaniu dopływu prądu.W niektórych samochodach importowanych stosowany jest tranzystorowy układ zapłonowy. Układu takiego nie należy naprawiać w...

Niewłaściwe postępowanie w badaniach medycznych ad 9

Ciągniki kołowe . Podstawowymi elementami każdego ciągnika kołowego są silnik wysokoprężny, mechanizmy przenoszące obroty silnika na oś napędną (sprzęgła, skrzynka przekładniowa i mechanizm różnicowy) oraz podwozie. Silnik wraz z obudową sprzęgła, skrzynki przekładniowej i mechanizmu różnicowego stanowi jakby ramę ciągnika, do której za pomocą resorów zamocowana jest oś przednia oraz w sposób sztywny oś tylna. Stanowisko kierowcy również zamocowane jest do tej obudowy. Koła ciągnika zwykle są ogumione z możliwością nakładania ostróg przy przejeździe przez drogi gruntowe...

Najnowsze zdjęcia w galerii ford-puma:

522#ford gliwice , #ford puma opinie , #opel rokicki dąbrowa górnicza , #ganinex pszczyna , #ford auto boss , #otomoto chełm , #ford gołębiewski , #ford puma spalanie , #inchcape bmw , #kosta otomoto ,