historia pojazdu za darmo

Naprawa i konserwacja wszystkich końcówek i złączy

Pojedyncze, wystające nad podkładkę druciki rozgina się promieniowo na boki i zalutowuje cyną C. Należy zwrócić uwagę na wielkość i ułożenie końcówek Stykowych w gniazdkach dwustykowych D. Gniazdka takie są zastosowane np. w lampach łączących kierunkowskazy lub światło hamulcowe ze Światłem pozycyjnym samochodu. Obydwie końcówki nie powinny się zewrzeć, a płytka izolacyjna nie może być pęknięta. Oprócz naprawy i konserwacji wszystkich końcówek i złączy, należy zapobiegać przecieraniu się przewodów o ostre krawędzie otworów lub jarzm mocujących.

Obsługa i regulacja gaźnika

Po rozebraniu pompy wszystkie jej części należy wymyć w czystej (nieetylizowanej) benzynie. Szczególnie dokładnie należy wymyć wnętrze osadnika, filtr siatkowy i kadłub pompy, tzn. te części pompy w których zbierają się osady. Zakładając nową przeponę należy sprawdzić, czy po ściśnięciu nakrętką przepony i miseczek połączenie jest tak szczelne, aby nie przeciekało przez nie paliwo. Sruby mocujące obudowę pompy do kadłuba silnika należy dokręcić ostatecznie dopiero po nagrzaniu silnika do jego normalnej temperatury. Wskazane jest również po zmianie przepony...

Więcej »

Sposób regulacji zaworów

Właściwie wyregulowane zawory powinny lekko stukać, jeżeli silnik jest zimny, a pracować bez stuków, jeżeli jest ciepły. W większości nowoczesnych silników dostęp do dźwigni zaworów jest bardzo wygodny, np. w samochodzie FIAT 124 wystarczy zdjąć pokrywe dźwigni zaworów i w punkcie A mierzyć wielkość luzu, regulując równocześnie śrubą B. W samochodach VOLKSWAGEN regulacje przeprowadza się oddzielnie dla lewych oraz dla prawych cylindrów. Po zdjęciu pokrywy szczelinomierz C wsuwa się pod śrubę regulacyjną D, która naciska bezpośrednio na trzonek zaworu. W cza...

Więcej »

Przebieg wlókien wydzielniczych

Obserwując dokładnie można stwierdzić, czy nie występują luzy łożysk piasty koła lub luzy tulei zwrotnicy koła. Przy uniesionym nadwoziu wahacze kół tylnych sprawdza się przez silne naciskanie na oś (koło). Poziome ruchy wahacza dowodzą zużycia gumowych elementów zawieszenia W układzie zawieszenia tylnego mostu można sprawdzić ewentualne luzy tulejek resorów oraz luzy tulejek wieszaków łączących resor z nadwoziem. Na sterowność samochodu wpływa wzajemne ustawienie przedniej i tylnej osi samochodu. W celu sprawdzenia należy ustawić nieobciążony samochód na do...

Więcej »
http://www.datman.pl 751#volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa ,