a4 audi 2013

Obsługa układu kierowniczego

W czasie eksploatacji termostat nie wymaga specjalnej obsługi. Stan i sprawność termostatu można sprawdzić podczas uruchamiania silnika. Woda w górnej części chłodnicy powinna nagrzewać się dopiero po kilku minutach pracy silnika. Natychmiastowe krążenie zimnej wody jest dowodem nieszczelności termostatu (co można zauważyć przez wlew chłodnicy). Po wyjęciu termostatu z obudowy jego działanie sprawdza się przez podgrzewanie w naczyniu z wodą. Podczas wymiany płynu w układzie chłodzenia, jak również w czasie przepłukiwania całego układu, należy otworzyć kurek odcinający dopływ płynu do nagr...

Więcej »

Ciśnienie w układzie chłodzenia

Gdy ciśnienie w układzie chłodzenia przekroczy 0,4 kG/cm2, otwiera się zawór w pokrywie wlewu chłodnicy i płyn chłodzący wydostaje się z chłodnicy do zbiornika wyrównawczego. Z chwilą zaistnienia w chłodnicy podciśnienia na skutek ochładzania się płynu, otwiera się drugi zawór w pokrywie wlewu chłodnicy i płyn przepływa z powrotem ze zbiornika do chłodnicy. W zbiorniku wyrównawczym natomiast zaworek w normalnych warunkach jest zamknięty i wnętrze zbiornika nie ma żadnego kontaktu z atmosferą. Zawór ten otwiera sie dopiero wtedy, gdy ciśnienie wewnątrz zbiornika, na skutek przepływu i zmian i...

Więcej »

Układ zapłonowy

Silnik wycieraczek szyb jest bardziej skomplikowany. Silnik połączony jest zwykle z przekładnią ślimakową redukującą obroty wirnika. Przekładnię ślimakową smaruje się niezbyt obficie smarem stałym co około 50 000 km (powinna to wykonać stacja obsługi). Wirnik silnika wycieraczek ma łożyska kulkowe, które smaruje się smarem stałym. W obudowie silnika znajduje się elektromagnetyczne sprzęgło zatrzymujące silnik natychmiast po przerwaniu dopływu prądu.W niektórych samochodach importowanych stosowany jest tranzystorowy układ zapłonowy. Układu takiego nie należy naprawiać we własnym z...

Więcej »

Śmierć ma weekend ad

Do pomiaru samochód nalezy obciążyć. Pochylenie koła, a zarazem kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, reguluje się przez zmianę liczby stalowych podkładek o grubości 0,5 mm na śrubach A i B łączących oś wahacza z nadwoziem. Zwiększenie liczby podkładek powoduje zwiększenie pochylenia koła i odwrotnie. W stacjach obsługi, dysponujących odpowiednimi przyrządami pomiarowymi, pochylenie koła ustalane jest w mierze kątowej i powinno wynosić 1 0 ± 20. Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy powinien wynosić 9 0 ± 1 0, Kąta pochylenia sworznia zwrotnicy nie reguluje się, Jest on ustalony przez wytwórnię...

Więcej »
http://www.e-fizjoterapia.edu.pl 751#auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe ,