testy bezpieczeństwa

W obu przypadkach nastepuje odksztalcenie ogumienia, co powoduje zwiekszenie jego poslizgu oraz zwiekszenie nieodwracalnych strat na histereze opony (ma to znaczenie zasadnicze)

W obu przypadkach następuje odkształcenie ogumienia, co powoduje zwiększenie jego poślizgu oraz zwiększenie nieodwracalnych strat na histerezę opony (ma to znaczenie zasadnicze). Przy wysokich ciśnieniach wewnątrz ogumienia (ponad 6 kG/cm2) wielkość współczynnika f ustala się jako pewne minimum. Wynika to z tego, że przy odpowiednim stosunku ciśnienia wewnętrznego i obciążenia pionowego opony opona jako całość już nie odkształca się w tym przypadku odkształceniom podlega tylko zewnętrzna warstwa bieżnika. Typ i konstrukcja opon samochodow...

Więcej »

Regulacja naciągu pasków klinowych

Napęd pompy wody i wentylatora oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego, osadzonego na, wale korbowym, za pomocą dwóch pasków klinowych. Paski te z biegiem czasu ulegają wydłużeniu w związku z czym niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg paska należy sprawdzać co 5000 km przebiegu, a jeżeli pasek był wymieniony na nowy — co 500 km przez pierwsze 1500 km przebiegu. Ugięcie paska pod naciskiem kciuka powinno wynosić 10 + 15 mm. Obsługę aparatu zapłonowego należy przeprowadzać w następujących okresach. Co 1500 km przebie...

Więcej »

CHARAKTERYSTYKA RUCHU POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

CHARAKTERYSTYKA RUCHU POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH . Projektowanie dróg opiera się na znajomości ruchu pojazdów samochodowych, najbardziej rozpowszechnionych pojazdów drogowych. Wszystkie elementy drogi powinny być dostosowane do warunków ruchu samochodowego, przy czym zasadnicze znaczenie ma tu ekonomiczność ruchu, a więc zachowanie na całej długości trasy stałej szybkości podstawowej i stałej ładowności wozów. Dla każdego technika drogowego niezbędna jest oprócz tego znajomość podstawowych cech charakterystycznych, jakich wymaga się od nowocze...

Więcej »

Na dnie komory umieszczona jest kratka sciekowa

Siła oporu powietrza . Wielkie opory powietrza przy ruchu samochodowym spowodowane są wielkimi szybkościami opory są przyczyną bardzo poważnych strat siły napędowej na ich pokonanie. Dlatego też w nowoczesnym budownictwie samochodowym zwraca się szczególną uwagę na kształt samochodu, dostosowany do podstawowych zasad aerodynamiki. Szybkości nowoczesnych samochodów produkcji seryjnej (osobowe) sięgają 130 - 180 km/godz. Opory powietrza dla poruszającego się samochodu są uwarunkowane następującymi czynnikami: 1) tarciem w warstwie powietrza bez...

Więcej »
http://www.gabinet-terapeutyczny.com.pl 751#auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe ,