auto plaza otomoto

Opory, powstajace wskutek tworzenia sie wirów powietrznych, zaleza zasadniczo od ksztaltu samochodu oraz od ksztaltu i wielkosci poszczególnych jego elementów

Opory, powstające wskutek tworzenia się wirów powietrznych, zależą zasadniczo od kształtu samochodu oraz od kształtu i wielkości poszczególnych jego elementów. Ten rodzaj oporu ruchu nazywa się oporem kształtu dla samochodów jest on stosunkowo duży. Suma oporów tarcia i oporów kształtu daje opór powietrza w stosunku do poruszającego się samochodu. Dla współczesnych samochodów osobowych małolitrażowych można przyjmować średnio wielkość F = 1,5 - 2,0 m2, dla średnio i dużo litrażowych F = 2,0 - 2,8 m, dla samochodów ciężarowych, zależnie od typu i łado...

Więcej »

Systemy nitowania

LOY METAL — specjalne tworzywo sztuczne o znacznej zawartości sproszkowanego aluminium, używane w trakcie doraźnych napraw nadwozia do łatania jego elementów. Uszkodzone miejsca powleka się rozpuszczalnikiem LOY i nakłada się tworzywo pod postacią pasty lub taśmy. Po zestaleniu się LOY METAL jest twardszy niż ołów, odporny na korozję i chemiczne działanie paliwa i smarów. Tworzywo to daje sie obrabiać skrawaniem, szlifowaniem ; można je piaskować i polerować. Nitowanie stosuje się do łączenia elementów poszycia i konstrukcji nośnej samochodu. Ostatnio...

Więcej »

Zależność temperatury krzepnięcia od zawartości wody w płynie „Borygo”

W okresie eksploatacji zimowej należy układ chłodzenia dokładnie chronić przed zamarznięciem. Zamarznięcie wody w układzie chłodzenia może doprowadzić do zupełnego zniszczenia silnika.W okresie zimowym (od I.XI do 31.111), zwłaszcza gdy samochód przechowywany jest w nieogrzewanym garażu lub przewiduje się dłuższe postoje na wolnym powietrzu, układ chłodzenia napełnia się specjalnym płynem o obniżonym punkcie krzepnięcia (tzw. popularnie mieszanką trudno zamarzającą). Płyny takie zapewniają pełne bezpieczeństwo układu chłodzenia silnika, gdyż w miarę potr...

Więcej »

Zapalenie mięśnia sercowego: defekt w centralnej tolerancji immunologicznej

Na przykład złącze typu F. S. przeznaczone jest do mocowania nadwozi autobusowych. Złącze to pozwala w ograniczonym zakresie na przestrzenne ruchy wzajemne związanych ze sobą elementów. Złącza typu METACONE stosuje się do łączenia nieniosących nadwozi lub kabin kierowców z ramami. Złącza takie są sztywne i mogą przenosić znaczne obciążenia uderzeniowe. Złącza uniwersalne początkowo stosowano jako zawieszenie silnika, ale okazały się one równie przydatne do mocowania nadwozi samochodów . osobowych. Do tego celu stosuje się często złącza specjalne ...

Więcej »
http://www.soze.pl 751# , #sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 ,