otomoto civic

Przechowywanie samochodu bez garażu

Przechowywanie samochodu bez garażu (na wolnym powietrzu) jest przyczyną systematycznego niszczenia wszystkich jego urządzeń. Klimat Polski różni się zasadniczo od klimatu takiego kraju, jak np. Włochy, gdzie samochód przez cały rok może być przechowywany bez garażu. Ciągłe zmiany atmosferyczne, deszcz, wiatr, działanie słońca i mróz znacznie przyspieszają niszczenie samochodu. Korozji (rdzewieniu, śniedzieniu itp.) ulega nie tylko nadwozie samochodu, ale również precyzyjne części mechanizmów. Słońce i mróz niszczą gumę i lakier nadwozia, wilgoć przyspiesza rdzewienie płyty podł...

Więcej »

Charakterystyczna jest tu najwieksza szybkosc dopuszczalna dla danego samochodu w danych warunkach drogowych

Charakterystyczna jest tu największa szybkość dopuszczalna dla danego samochodu w danych warunkach drogowych. Średnia szybkość techniczna jak wiemy jest to iloraz długości drogi (w m lub km) przez całkowity czas ruchu (w sek lub godz) po odliczeniu czasu na postoje przymusowe i rozkładowe. Największa wartość szybkości technicznej zależy od wielu czynników, a więc od największej szybkości, jaką w ogóle może osiągnąć samochód na poszczególnych rodzajach nawierzchni (z uwzględnieniem wzniesień) od zrywu samochodu, tj. od jego zdolności rozwijania szybkości itp. Szybkość techniczna zale...

Więcej »

Obsługa układu chłodzenia

Jeżeli nowa przepona nie zostanie wstępnie odkształcona, to podczas pracy pompy będzie ona ulegała zbyt silnemu napinaniu i wskutek tego może szybko ulec zużyciu lub pęknięciu. Nowa przepona jest tania, a jednocześnie niezbędna w komplecie części zapasowych do samochodu i dlatego też każdy kierowca powinien mieć ją w samochodzie Nietypowe rozmieszczenie elementów układu chłodzenia podyktowane zostało ograniczoną objętością komory silnika, a w związku z tym koniecznością ustawienia chłodnicy obok silnika. Pompa wody oraz wentylator umieszczone są na specjalnym wysięgniku i napędzane odd...

Więcej »

ZABURZENIA CZYNNOSCI RUCHOWEJ JELIT

W obu przypadkach następuje odkształcenie ogumienia, co powoduje zwiększenie jego poślizgu oraz zwiększenie nieodwracalnych strat na histerezę opony (ma to znaczenie zasadnicze). Przy wysokich ciśnieniach wewnątrz ogumienia (ponad 6 kG/cm2) wielkość współczynnika f ustala się jako pewne minimum. Wynika to z tego, że przy odpowiednim stosunku ciśnienia wewnętrznego i obciążenia pionowego opony opona jako całość już nie odkształca się w tym przypadku odkształceniom podlega tylko zewnętrzna warstwa bieżnika. Typ i konstrukcja opon samochodowych ma zasadniczy wpływ na wielkości bezwzględne ...

Więcej »
http://www.bed-breakfast.pl 751#sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel ,