a3 audi 2006

Ustawienie zapłonu

Co około 5000 km należy sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować ustawienie zapłonu. Właściwa chwila zapłonu ma decydujący wpływ na moc silnika i zużycie paliwa. Zbyt wczesny zapłon utrudnia rozruch silnika, zmniejsza jego moc użyteczną oraz powoduje przegrzewanie silnika. Zbyt późny zapłon zmniejsza moc silnika i zwiększa zużycie paliwa. Wyprzedzenie zapłonu podaje fabryczna instrukcja obsługi. Przed przystąpieniem do regulacji ustawienia zapłonu należy oczywiście najpierw wyregulować odstęp styków przerywacza. W czasie ustawiania zapłonu w celu eliminacji luzów, wałem korbowym pokręcamy tylko zgodnie...

Więcej »

Zespól DIVABUS 200 S

Zespół DIVABUS 200 S, przeznaczony do pojazdu wyposażonego w silnik o mocy znamionowej 200 KM, stanowi dużą wersje systemu DIVABUS, stosowaną w kilku wykonaniach. Koło zamachowe silnika połączone jest z napędzającym dużym kołem słonecznym rozdzielczej przekładni planetarnej za pośrednictwem sprzegła elastycznego z gumowymi wkladkami lub ciernego sprzęgła jednotarczowego. Ośki podwójnych satelitów przekładni rozdzielczej osadzone Są w koszyku satelitów połączonym z pompą przekładni hydrokinetycznej, a małe kolo słoneczne — z walem głównym. Turbina przekładni hydrokinetycznej związana jest z wałem gł...

Więcej »

Zużycie paliwa

Po przejechaniu 1500 km maksymalne prędkości na poszczególnych biegach należy zwiększać stopniowo. Według opinii wieIu specjalistów odpowiednio długi i prawidłowy okres docierania samochodu ma zasadniczy wpływ na jego trwałość i osiągi. Dlatego też wskazany przez wytwórnię przebieg 3000 km jako okres docierania można przyjąć jako wystarczający oraz jako zasadę, lecz jednocześnie zaleca się w miarę możliwości przebieg ten przedłużyć do 5000 km. Zalecenie to dotyczy głównie dążenia, aby jazda odbywała się na możliwie długich dystansach bez zmiany prędkości (a zatem i biegów), a jazda z prędkości...

Więcej »

Różnice płci w korzystaniu z usług opieki zdrowotnej cd

Do wszystkich omawianych silników stosowany jest regulator typu GN 2/12/16, który ma następujące elementy-człony elektromagnetyczne; wyłącznik prądu zwrotnego, ogranicznik prądu i regulator napięcia. Niektóre dane techniczne regulatora: 1. Wyłącznik prądu zwrotnego — napięcie włączenia wyłącznika prądu zwrotnego 12,6 ± 0,2 v — szczelina powietrzna 0,45 ± 0,06 mm 2. Ogranicznik prądu (regulator natężenia prądu) — ograniczenie prądu ładowania akumulatora 16 ± 0,5 A — szczelina powietrzna 0,99 do 1,11 mm 3. Regulator napięcia — napięcie ładowania w ustabilizowanej temperaturze 15 v — sz...

Więcej »
http://www.19ptd.pl 751#sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel ,