pas klinowy wielorowkowy

Ciagniki gasienicowe

Ciągniki gąsienicowe . W budownictwie drogowym ciągniki gąsienicowe są stosowane jako wyposażenie maszyn drogowych oraz jako sita pociągowa do przeciągania ciężkich maszyn drogowych, Przyczep skrzyniowych i przyczep niskopodwoziowych. Czasami ciągniki gąsienicowe są używane jako siła napędowa różnych maszyn, np. łamaczy kamienia, betoniarek, kotłów do produkcji mas bitumicznych itp. W porównaniu do samochodów ciężarowych ciągniki gąsienicowe wykazują znacznie mniejszą szybkość przejazdu, -jednak przy silniku tej s...

Więcej »

Systemy nitowania

LOY METAL — specjalne tworzywo sztuczne o znacznej zawartości sproszkowanego aluminium, używane w trakcie doraźnych napraw nadwozia do łatania jego elementów. Uszkodzone miejsca powleka się rozpuszczalnikiem LOY i nakłada się tworzywo pod postacią pasty lub taśmy. Po zestaleniu się LOY METAL jest twardszy niż ołów, odporny na korozję i chemiczne działanie paliwa i smarów. Tworzywo to daje sie obrabiać skrawaniem, szlifowaniem ; można je piaskować i polerować. Nitowanie stosuje się do łączenia elementów poszycia i konstr...

Więcej »

Cysterny samochodowe sa to przewozne zbiorniki stalowe w ksztalcie lezacego walca o przekroju kolowym lub eliptycznym, zmontowane na podwoziu samochodowym

Cysterny samochodowe są to przewoźne zbiorniki stalowe w kształcie leżącego walca o przekroju kołowym lub eliptycznym, zmontowane na podwoziu samochodowym. Zbiorniki te mają w górnej części właz hermetycznie zamykany, a w przedniej ścianie czołowej wbudowane przewody z kurkami oraz pompy o napędzie z silnika samochodowego. Zadaniem pomp jest napełnianie cystern materiałami płynnymi zmagazynowanymi w zbiornikach położonych poniżej cysterny oraz przepompowywanie płynów oz cystern samochodowych do zbiorników położonych wy...

Więcej »

Eliminacja choroby Heinego-Medina

Napęd pompy wody i wentylatora oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego, osadzonego na, wale korbowym, za pomocą dwóch pasków klinowych. Paski te z biegiem czasu ulegają wydłużeniu w związku z czym niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg paska należy sprawdzać co 5000 km przebiegu, a jeżeli pasek był wymieniony na nowy — co 500 km przez pierwsze 1500 km przebiegu. Ugięcie paska pod naciskiem kciuka powinno wynosić 10 + 15 mm. Obsługę aparatu zapłonowego należy przeprowadzać w następujących okresach...

Więcej »
http://www.lekarzewarszawa.info.pl 751# , #sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 ,