c4 picasso ii

Obsługa układu kierowniczego

W czasie eksploatacji termostat nie wymaga specjalnej obsługi. Stan i sprawność termostatu można sprawdzić podczas uruchamiania silnika. Woda w górnej części chłodnicy powinna nagrzewać się dopiero po kilku minutach pracy silnika. Natychmiastowe krążenie zimnej wody jest dowodem nieszczelności termostatu (co można zauważyć przez wlew chłodnicy). Po wyjęciu termostatu z obudowy jego działanie sprawdza się przez podgrzewanie w naczyniu z wodą. Podczas wymiany płynu w układzie chłodzenia, jak również w czasie przepłukiwania całego układu, należy otworzyć kurek odcinający dopływ płynu do nagrzewnicy...

Więcej »

Kabina kierowcy

Aby zwiększyć pole widzenia kierowcy niekiedy kabinę wyposaża sie w dodatkowe okienka umożliwiające obserwowanie jezdni i jej poboczy — bezpośrednio przed pojazdem W celu zabezpieczenia kierowcy przed promieniami słonecznymi, przednią szybe kabiny często odchyla się górą ku przodowi. Jeżeli silnik jest wbudowany w kabinie wówczas jego osłona dość silnie się rozgrzewa i może zbytnio nagrzewać swe otoczenie. Powoduje to często utrzymywanie się zbyt wysokich temperatur we wnętrzu kabiny, czemu zapobiec można przez odpowiednie chłodzenie powietrzem. osłony silnika. Skrzynie ładunkowe Typowe samochody cię...

Więcej »

Charakterystyczna jest tu najwieksza szybkosc dopuszczalna dla danego samochodu w danych warunkach drogowych

Charakterystyczna jest tu największa szybkość dopuszczalna dla danego samochodu w danych warunkach drogowych. Średnia szybkość techniczna jak wiemy jest to iloraz długości drogi (w m lub km) przez całkowity czas ruchu (w sek lub godz) po odliczeniu czasu na postoje przymusowe i rozkładowe. Największa wartość szybkości technicznej zależy od wielu czynników, a więc od największej szybkości, jaką w ogóle może osiągnąć samochód na poszczególnych rodzajach nawierzchni (z uwzględnieniem wzniesień) od zrywu samochodu, tj. od jego zdolności rozwijania szybkości itp. Szybkość techniczna zależy również o...

Więcej »

Gruźlica u zwierząt

W celu zmniejszenia luzu koła kierownicy należy wyregulować luzy łożysk wału kierownicy oraz ślimaka i ślimacznicy przekładni kierowniczej. W tym celu należy podnieść przednią część samochodu, zdjąć przednią osłonę blaszaną, usunąć zawleczkę zabezpieczającą i szerokim wkrętakiem przekręcić w prawo śrubę A regulacji luzu łożysk wału kierownicy. Następnie trzeba obrócić kołem kierownicy w celu sprawdzenia, czy nie zwiekszyły się opory wskutek nadmiernego docisku pierścieni łożysk, co może doprowadzić do ich uszkodzenia. Po zakończeniu regulacji wału kierownicy należy zabezpieczyć śru...

Więcej »
http://www.dobryproktolog.pl 751#sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel ,