auto spektrum otomoto

Dane techniczno-regulacyjne regulatora prądnicy

Do wszystkich omawianych silników stosowany jest regulator typu GN 2/12/16, który ma następujące elementy-człony elektromagnetyczne; wyłącznik prądu zwrotnego, ogranicznik prądu i regulator napięcia. Niektóre dane techniczne regulatora: 1. Wyłącznik prądu zwrotnego — napięcie włączenia wyłącznika prądu zwrotnego 12,6 ± 0,2 v — szczelina powietrzna 0,45 ± 0,06 mm 2. Ogranicznik prądu (regulator natężenia prądu) — ograniczenie prądu ładowania akumulatora 16 ± 0,5 A — szczelina powietrzna 0,99 do 1,11 mm 3. Regulator napięcia — napięcie ładowania w ustabilizowanej temperaturze 15 v — sz...

Więcej »

Systemy nitowania

LOY METAL — specjalne tworzywo sztuczne o znacznej zawartości sproszkowanego aluminium, używane w trakcie doraźnych napraw nadwozia do łatania jego elementów. Uszkodzone miejsca powleka się rozpuszczalnikiem LOY i nakłada się tworzywo pod postacią pasty lub taśmy. Po zestaleniu się LOY METAL jest twardszy niż ołów, odporny na korozję i chemiczne działanie paliwa i smarów. Tworzywo to daje sie obrabiać skrawaniem, szlifowaniem ; można je piaskować i polerować. Nitowanie stosuje się do łączenia elementów poszycia i konstrukcji nośnej samochodu. Ostatnio w produkcji samochodów rozpowszechniły sie roz...

Więcej »

Sposób regulacji zaworów

Właściwie wyregulowane zawory powinny lekko stukać, jeżeli silnik jest zimny, a pracować bez stuków, jeżeli jest ciepły. W większości nowoczesnych silników dostęp do dźwigni zaworów jest bardzo wygodny, np. w samochodzie FIAT 124 wystarczy zdjąć pokrywe dźwigni zaworów i w punkcie A mierzyć wielkość luzu, regulując równocześnie śrubą B. W samochodach VOLKSWAGEN regulacje przeprowadza się oddzielnie dla lewych oraz dla prawych cylindrów. Po zdjęciu pokrywy szczelinomierz C wsuwa się pod śrubę regulacyjną D, która naciska bezpośrednio na trzonek zaworu. W czasie przeprowadzania regulacji obydwa zawory ...

Więcej »

Estrogen, utlenianie lipidów i tłuszcz w organizmie

Współczynnik f może być określony albo przez badania laboratoryjne, albo też przez obserwacje na drodze. W tym ostatnim przypadku współczynnik f określa się za pomocą dynamometrów. Szybkość obracania się koła samochodu w granicach, w jakich następują zmiany tej szybkości podczas ruchu używanych obecnie samochodów, nieznacznie wpływa na wielkość współczynnika f. Na podstawie doświadczeń przeprowadzonych w laboratoriach drogowych ZSRR zmiany szybkości w granicach O - 45 km/godz nie powodują zmian oporów toczenia w ogóle. Przy dalszym dopiero wzrastaniu szybkości ruchu staje się widoczny jej wpływ na opo...

Więcej »
http://www.terazbudujemy.edu.pl 751# , #sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 ,