Światowy sukces CHAOS by Marta Boliglova

Elementy stabilizujące

W celu zwiększenia stateczności ruchu pojazdu wyczynowego jego nadwozie wyposaża się niekiedy w rozmaite elementy stabilizujące. COOPER CLIMAX. Samochód wyczynowy o silniku wbudowanym z tyłu i napędzającym tylne kola. W wersji torowej (wyścigowej) nadwozie bez błotników ma jedynie siedzenie kierowcy. Natomiast w wersji szosowej (rajdowej) nadwozie dwusiedzeniowe jest zaopatrzone w błotniki. Chłodnica układu chłodzenia silnika jest wbudowana z przodu nadwozia, za dużym otworem wlotowym dla powietrza. Stalowy szkielet samonośnego nadwozia wykonany jest z czterech rur łączących się z sobą z tylu i z ...

Więcej »

Nadwozia autobusów

Obecnie nieniosące nadwozia autobusów wykonuje się prawie wyłącznie z elementów stalowych lub ze stopów lekkich i kaczy się je ze sobą przez spawanie lub rzadziej przez nitowanie. Kadłub stalowy samonośny autobusu cechuje zwykle silna konstrukcja spodu. W celu zmniejszenia kadłuba autobusu, w poprzeczkach wykonuje się równomiernie rozmieszczone otwory. Znaczną sztywnością odznaczają się również obrzeża dachu i boków nadwozia. Kształtowniki szkieletu profilowane sa przez walcowanie rolkami, Autobus ZIS 154. Szkielet nadwozia nieniosącego wykonany jest ze stopu lekkiego (duralu). Szkielet odznacza...

Więcej »

Odpowietrzanie układu hamulcowego

Układ hamulcowy odpowietrzamy w następujący sposób: — jedna osoba naciska pedał hamulca, oznajmiając chwile zbliżania się pedału do położenia wyczuwalnego oporu; — w tym czasie należy odkręcić śrubę odpowietrzającą, przez którą zacznie wypływać płyn hamulcowy; śrubę odpowietrzającą należy odkręcić 0 1/2 do 3/4 obrotu, a zakręcić jeszcze dojściem pedału hamulca do położenia całkowitego wciśnięcia; — nacisk na pedał należy zwalniać łagodnie, po czym powtórnie wcisnąć pedał; — czynność tę należy powtarzać tak długo, aż z przewodu zanurzonego w naczyniu z płynem hamu...

Więcej »

Bilateralizacja w toku odmy leczniczej.

Silnik wycieraczek szyb jest bardziej skomplikowany. Silnik połączony jest zwykle z przekładnią ślimakową redukującą obroty wirnika. Przekładnię ślimakową smaruje się niezbyt obficie smarem stałym co około 50 000 km (powinna to wykonać stacja obsługi). Wirnik silnika wycieraczek ma łożyska kulkowe, które smaruje się smarem stałym. W obudowie silnika znajduje się elektromagnetyczne sprzęgło zatrzymujące silnik natychmiast po przerwaniu dopływu prądu.W niektórych samochodach importowanych stosowany jest tranzystorowy układ zapłonowy. Układu takiego nie należy naprawiać we własnym zakresi...

Więcej »
https://fashionistki.pl/swiatowy-sukces-chaos-by-marta-boliglova/ 751#mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel , #auto komis piła mar max , #jak sprawdzić przebieg auta z belgii za darmo , #ktm elektryczny cena ,