PIC-687

Dla kola napedowego wspólczynnik oporu toczenia ma wieksza wartosc wskutek przenoszenia przez kolo momentu obrotowego

Dla koła napędowego współczynnik oporu toczenia ma większą wartość wskutek przenoszenia przez koło momentu obrotowego. Jeżeli straty na pokonanie oporów ruchu przy toczeniu się koła swobodnego polegają w zasadzie na poślizgu koła po nawierzchni i na rozpraszaniu się energii podczas odkształcania opony, to straty takie dla koła napędowego są znacznie większe. Wskutek istnienia momentu obrotowego poślizg opony zwiększa się, zwiększa się również odkształcenie opony. Na kole napędowym, prócz odkształceń opony wskutek działania sił pionowych, występują również odkształcen...

Więcej »

Definicja motoryzacji

Używając określenia motoryzacja, wielu z nas momentalnie przed oczyma pojawia się samochód. Jednakże warto uświadomić sobie, iż obszar ten jest o wiele szerszy. Jednakże samochód stał się jednym z najbardziej przydatnych jak również i praktycznych rozwiązań. Od niego praktycznie cały obszar motoryzacji wzrastał. Ponieważ dzięki temu rozwiązaniu przed użytkownikami pojawiały się nowe możliwości. Czyli element, który był poszukiwanym, jak również i oczekiwanym. Wracając jednak do elementów za pomocą jakich objawia się również motoryzacja, musimy wspomnieć tutaj o...

Więcej »

Luz pedału hamulca

Do pomiaru samochód nalezy obciążyć. Pochylenie koła, a zarazem kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, reguluje się przez zmianę liczby stalowych podkładek o grubości 0,5 mm na śrubach A i B łączących oś wahacza z nadwoziem. Zwiększenie liczby podkładek powoduje zwiększenie pochylenia koła i odwrotnie. W stacjach obsługi, dysponujących odpowiednimi przyrządami pomiarowymi, pochylenie koła ustalane jest w mierze kątowej i powinno wynosić 1 0 ± 20. Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy powinien wynosić 9 0 ± 1 0, Kąta pochylenia sworznia zwrotnicy nie reguluje się, Jest on ustalony p...

Więcej »

Porzadek jonski

Pojemność zbiornika paliwa we wszystkich omawianych modelach wynosi 30 1. Silniki samochodów FIAT 850 wyposażone są w pompy paliwa typu przeponowego napędzane od krzywki na wale rozrządu za pomocą specjalnego trzpienia oraz w gaźniki typu WEBER, HOLLEY (na licencji WEBER) lub SOLEX. W silnikach FIAT 850 Standard i Special spotyka się trzy modele gaźników, a mianowicie: w modelu standard gaźnik WEBER 30 ICF, HOLLEY 30 lub SOLEX C 30 PIB 4, Gaźniki modeli Special różnią się jedynie dwoma parametrami, a mianowicie średnicą otworu dyszy głównej, która wynosi: — w gaźniku WEBER nie ...

Więcej »
751#mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel , #auto komis piła mar max , #jak sprawdzić przebieg auta z belgii za darmo , #ktm elektryczny cena , #audi do 20 tys , #ssangyong samochody ,