nowa mazda 6

Odpowietrzanie układu hamulcowego

Układ hamulcowy odpowietrzamy w następujący sposób: — jedna osoba naciska pedał hamulca, oznajmiając chwile zbliżania się pedału do położenia wyczuwalnego oporu; — w tym czasie należy odkręcić śrubę odpowietrzającą, przez którą zacznie wypływać płyn hamulcowy; śrubę odpowietrzającą należy odkręcić 0 1/2 do 3/4 obrotu, a zakręcić jeszcze dojściem pedału hamulca do położenia całkowitego wciśnięcia; — nacisk na pedał należy zwalniać łagodnie, po czym powtórnie wcisnąć pedał; — czynność tę należy powtarzać tak długo, aż z przewodu zanurzonego w naczyniu z płynem ha...

Więcej »

Wspólczynnik f moze byc okreslony albo przez badania laboratoryjne, albo tez przez obserwacje na drodze

Współczynnik f może być określony albo przez badania laboratoryjne, albo też przez obserwacje na drodze. W tym ostatnim przypadku współczynnik f określa się za pomocą dynamometrów. Szybkość obracania się koła samochodu w granicach, w jakich następują zmiany tej szybkości podczas ruchu używanych obecnie samochodów, nieznacznie wpływa na wielkość współczynnika f. Na podstawie doświadczeń przeprowadzonych w laboratoriach drogowych ZSRR zmiany szybkości w granicach O - 45 km/godz nie powodują zmian oporów toczenia w ogóle. Przy dalszym dopiero wzrastaniu szybkości ruchu staje się widoczny jej wpł...

Więcej »

Dane techniczno-regulacyjne regulatora prądnicy

Do wszystkich omawianych silników stosowany jest regulator typu GN 2/12/16, który ma następujące elementy-człony elektromagnetyczne; wyłącznik prądu zwrotnego, ogranicznik prądu i regulator napięcia. Niektóre dane techniczne regulatora: 1. Wyłącznik prądu zwrotnego — napięcie włączenia wyłącznika prądu zwrotnego 12,6 ± 0,2 v — szczelina powietrzna 0,45 ± 0,06 mm 2. Ogranicznik prądu (regulator natężenia prądu) — ograniczenie prądu ładowania akumulatora 16 ± 0,5 A — szczelina powietrzna 0,99 do 1,11 mm 3. Regulator napięcia — napięcie ładowania w ustabilizowanej temperaturze 15 ...

Więcej »

Raport Komisji Pepper dotyczący kompleksowej opieki zdrowotnej czesc 4

Listewki rozsuwa się aż do momentu oparcia ich końców na krawędzi tarczy koła C i D. Tak ściśnięte listewki należy przenieść do tyłu i wsunąć między punkty E i F, mierząc różnicę odległości. Następnie należy przekręcić koła o pół obrotu i ponownie zmierzyć odległości. Przykładając listewki w przedniej, a następnie w tylnej części koła trzeba pamiętać, aby pomiar przeprowadzać na takiej samej wysokości nad podłogę garażu. W czasie pomiarów koło kierownicy musi być ustawione dokładnie do jazdy wprost. Co kilka dni po przebiegu kilkuset kilometrów należy sprawdzić poziom płynu w...

Więcej »
http://www.pracowniaemg.info.pl 751# , #sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 ,