PIC-706

Przewody wysokiego napięcia

Nie zaleca się wymieniania świec zapłonowych na świece o innej wartości cieplnej. Jeżeli fabryczna instrukcja obsługi zaleca stosowanie np. do samochodu FIAT 125P świec zapłonowych oznaczonych symbolem BOSCH W200 T30, to nie można używać innych Świec o nie sprawdzonej wartości cieplnej. Można natomiast według wartości podanych w instrukcji obsługi zastosować świece o takiej samej wartości cieplnej, lecz innej marki, np. CHAMPION N9Y lub MARELLI CW240L. Wkręcając świecę w głowicę silnika należy sprawdzić, czy każda świeca ma właściwą uszczelkę miedziano-azbestową. Wkręcanie...

Więcej »

Przyspieszanie i hamowanie

Podczas badań testowych samochodu VW 1500 przez POPULAR MOTORING na przestrzeni 2000 mil uzyskano w różnych warunkach następujące wyniki: — jazda przy dużym ruchu ulicznym z prędkością 64 km/h — 8,1 IJ — jazda na drodze I kl. z prędkością 112 km/h — 9,2 1/100 km — najmniejsze zużycie paliwa podczas jazdy z prędkością 80 km/h 6,3 1/100 km — najmniejsze zużycie paliwa podczas jazdy w ruchu miejskim z prędkością 64 km/ h — 7,35 1/100 km — Średnie zużycie paliwa podczas testu — 8,2 1/100 km — średnie zużycie paliwa podczas jazdy na drodze I kl. ze średnią prędk...

Więcej »

Zużycie paliwa wg DIN 70030

Zużycie paliwa wg DIN 70030 wynosi dla samochodu VW z silnikiem 1200 — 7,5 1/100 km, z silnikiem 1300 — 8,5 1/100 km, z silnikiem 1500 — 8,8 1/100 km. Wytwórnia VW zaleca stosować do silników 1200 i 1300 paliwo o liczbie oktanowej 87, a do silnika 1500 — o liczbie oktanowej 91. W związku z tym w Polsce należy do wszystkich omawianych silników stosować benzynę żółtą o LO 94. Niektórzy użytkownicy samochodów VW (ze względów oszczędnościowych) stosują benzynę niebieską. Być może kierują się stosunkowo niskim stopniem sprężania w silnikach VW. Trzeba jednak pamietać, że stopi...

Więcej »

Receptory dla bradykininy w nienaruszonych hodowlach ludzkich fibroblastów. Identyfikacja i charakterystyka przez bezpośrednie wiążące badanie.

Napęd pompy wody i wentylatora oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego, osadzonego na, wale korbowym, za pomocą dwóch pasków klinowych. Paski te z biegiem czasu ulegają wydłużeniu w związku z czym niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg paska należy sprawdzać co 5000 km przebiegu, a jeżeli pasek był wymieniony na nowy — co 500 km przez pierwsze 1500 km przebiegu. Ugięcie paska pod naciskiem kciuka powinno wynosić 10 + 15 mm. Obsługę aparatu zapłonowego należy przeprowadzać w następujących okresach. Co 1500 km przebiegu samochodu trzeba przekręcić o dwa, trzy obroty nak...

Więcej »
751#mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa , #koło zamachowe , #porsche diesel , #auto komis piła mar max , #jak sprawdzić przebieg auta z belgii za darmo , #ktm elektryczny cena , #audi do 20 tys , #ssangyong samochody ,