Zamocowanie dźwigni regulatora podciśnieniowego

Po założeniu głowicy należy sprawdzić stan osadzenia przewodów wysokiego napięcia oraz zamocowania przewodu niskiego napięcia i kondensatora. Sprawdza się również zamocowanie dźwigni regulatora podciśnieniowego oraz swobodę obrotu korpusu rozdzielacza w gnieździe, nasmarować dźwignię w punkcie C. Sprawdza sie także połączenie E dźwigni z masą. W razie zacięcia korpusu lub zwiększonego oporu jego ruchu obrotowego, np. przewodami świec, regulator działa wadliwie. Co 10 000 km przebiegu samochodu należy styki wyjąć i oczyścić. Jednocześnie sprawdza się luz pr...

Ustawienie zapłonu

Co około 5000 km należy sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować ustawienie zapłonu. Właściwa chwila zapłonu ma decydujący wpływ na moc silnika i zużycie paliwa. Zbyt wczesny zapłon utrudnia rozruch silnika, zmniejsza jego moc użyteczną oraz powoduje przegrzewanie silnika. Zbyt późny zapłon zmniejsza moc silnika i zwiększa zużycie paliwa. Wyprzedzenie zapłonu podaje fabryczna instrukcja obsługi. Przed przystąpieniem do regulacji ustawienia zapłonu należy oczywiście najpierw wyregulować odstęp styków przerywacza. W czasie ustawiania zapłonu w celu eliminacji luzów, wa...

Skrzynia naczepy zakonczona jest silnym kolnierzem z blachy

Skrzynia naczepy zakończona jest silnym kołnierzem z blachy. Skrzynia jest dodatkowo wzmocniona czterema żebrami z każdej strony. Rozładowanie skrzyni naczepy następuje przez otwarcie dna. Dwudzielna klapa dna skrzyni połączona jest ze skrzynią za pomocą trzyczęściowych zawiasów w każdej części, co umożliwia otwieranie bez jakichkolwiek trudności. Klapa wzmocniona jest sześcioma dodatkowymi żebrami zapewniającymi jej sztywność. Mechanizm otwierania i zamykania klapy jest sterowany pneumatycznie ze stanowiska kierowcy za pomocą dwu drożnego zaworu powietrznego, um...

Sciane jelita zeszywamy z brzegami rany otrzewnej sciennej dokola rurki

Właściwie wyregulowane zawory powinny lekko stukać, jeżeli silnik jest zimny, a pracować bez stuków, jeżeli jest ciepły. W większości nowoczesnych silników dostęp do dźwigni zaworów jest bardzo wygodny, np. w samochodzie FIAT 124 wystarczy zdjąć pokrywe dźwigni zaworów i w punkcie A mierzyć wielkość luzu, regulując równocześnie śrubą B. W samochodach VOLKSWAGEN regulacje przeprowadza się oddzielnie dla lewych oraz dla prawych cylindrów. Po zdjęciu pokrywy szczelinomierz C wsuwa się pod śrubę regulacyjną D, która naciska bezpośrednio na trzonek zaworu. W czasie pr...

Najnowsze zdjęcia w galerii ford-puma:

522#lellek gliwice , #auto komis lech , #ford gliwice , #ford puma opinie , #opel rokicki dąbrowa górnicza , #ganinex pszczyna , #ford auto boss , #otomoto chełm , #ford gołębiewski , #ford puma spalanie ,