kw na konie mechaniczne przelicznik

Sposób regulacji zaworów

Właściwie wyregulowane zawory powinny lekko stukać, jeżeli silnik jest zimny, a pracować bez stuków, jeżeli jest ciepły. W większości nowoczesnych silników dostęp do dźwigni zaworów jest bardzo wygodny, np. w samochodzie FIAT 124 wystarczy zdjąć pokrywe dźwigni zaworów i w punkcie A mierzyć wielkość luzu, regulując równocześnie śrubą B. W samochodach VOLKSWAGEN regulacje...

Więcej »

Regulacja naciągu pasków klinowych

W omawianych silnikach napęd pompy wody oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego osadzonego na wale korbowym za pomocą dwóch pasków klinowych. Ponieważ paski te ulegają w czasie eksploatacji wydłużeniu, niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg należy sprawdzać po każdych 5000 km przebiegu oraz co 500 km przez pierwsze 1500 km, jeżeli założono nowy pasek. Ugię...

Więcej »

Smarowanie silnika

Drugim ważnym czynnikiem jest sposób jazdy. Najbardziej ekonomiczne zużycie paliwa uzyskuje się jadąc z równomierną prędkością, bez gwałtownego przyspieszania i hamowania. W miarę wzrostu prędkości zużycie paliwa również wzrasta. Trzecim nie mniej ważnym czynnikiem jest utrzymanie w nienagannym stanie zespołów i mechanizmów samochodu oraz przepisowego ciśnienia w ogumieniu. ...

Więcej »

Skurcz cementu portlandzkiego

Opory, powstające wskutek tworzenia się wirów powietrznych, zależą zasadniczo od kształtu samochodu oraz od kształtu i wielkości poszczególnych jego elementów. Ten rodzaj oporu ruchu nazywa się oporem kształtu dla samochodów jest on stosunkowo duży. Suma oporów tarcia i oporów kształtu daje opór powietrza w stosunku do poruszającego się samochodu. Dla współczesnych samochod...

Więcej »
http://www.ta-medycyna.net.pl 751#sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena , #myjnia fieldorfa ,