otomoto gryfino

Obsługa układu chłodzenia

W samochodach, w których nie ma dodatkowego zbiornika wyrównawczego, poziom płynu chłodzącego kontroluje sie przez otwarty otwór wlewowy chłodnicy. Jeżeli poziom płynu znajduje się niżej niż 3+4 mm od krawędzi wlewu, należy dolać miękkiej wody (najlepiej deszczowej). Przyczyną obniżenia się poziomu wody może być objętościowe zmniejszenie się spowodowane obniżeniem temperatury, wówczas po rozgrzaniu silnika poziom wody może podnieść się o tyle, że dolanie wody będzie zbędne. Jeżeli jednak ubytek wody był znacznie większy należy sprawdzić czy układ chłodzenia j...

Więcej »

Zespól DIVABUS 200 S

Zespół DIVABUS 200 S, przeznaczony do pojazdu wyposażonego w silnik o mocy znamionowej 200 KM, stanowi dużą wersje systemu DIVABUS, stosowaną w kilku wykonaniach. Koło zamachowe silnika połączone jest z napędzającym dużym kołem słonecznym rozdzielczej przekładni planetarnej za pośrednictwem sprzegła elastycznego z gumowymi wkladkami lub ciernego sprzęgła jednotarczowego. Ośki podwójnych satelitów przekładni rozdzielczej osadzone Są w koszyku satelitów połączonym z pompą przekładni hydrokinetycznej, a małe kolo słoneczne — z walem głównym. Turbina przekładni hydro...

Więcej »

Obsługa układu kierowniczego

W czasie eksploatacji termostat nie wymaga specjalnej obsługi. Stan i sprawność termostatu można sprawdzić podczas uruchamiania silnika. Woda w górnej części chłodnicy powinna nagrzewać się dopiero po kilku minutach pracy silnika. Natychmiastowe krążenie zimnej wody jest dowodem nieszczelności termostatu (co można zauważyć przez wlew chłodnicy). Po wyjęciu termostatu z obudowy jego działanie sprawdza się przez podgrzewanie w naczyniu z wodą. Podczas wymiany płynu w układzie chłodzenia, jak również w czasie przepłukiwania całego układu, należy otworzyć kurek odcinaj...

Więcej »

Akumulacja jądrowego p53 i progresja nowotworu w raku pęcherza moczowego

Praca włożona w odkształcenie ogumienia wyrazi się powierzchnią acg, a praca, którą odzyskamy przez powrót ogumienia do stanu przed odkształceniem, wyrazi się powierzchnią dfg. Różnica obydwóch powierzchni przedstawia energię potrzebną na odkształcenie ogumienia. Praca tak określona odpowiada jednorazowemu pionowemu odkształceniu ogumienia (poszczególnych elementów opony), natomiast cały proces toczenia się opony, obciążonej siłą pionową, należy rozpatrzyć jako proces wielokrotnego odkształcenia poszczególnych elementów opony samochodu. W zasadzie więc opory, kt...

Więcej »
http://www.catering-dietetyczny.net.pl 751#sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena ,