samochody za 5000

Regulacja naciągu pasków klinowych

W omawianych silnikach napęd pompy wody oraz prądnicy przenoszony jest z koła pasowego osadzonego na wale korbowym za pomocą dwóch pasków klinowych. Ponieważ paski te ulegają w czasie eksploatacji wydłużeniu, niezbędna jest okresowa regulacja ich naciągu. Naciąg należy sprawdzać po każdych 5000 km przebiegu oraz co 500 km przez pierwsze 1500 km, jeżeli założono nowy pasek. Ugięcie paska pod naciskiem kciuka nie powinno być większe niż 10 do 15 mm. Należy o tym pamiętać, że zbyt słabo napięty pasek klinowy napędu pompy wody jest najczęściej przyczyną przegrzew...

Więcej »

Przechowywanie samochodu bez garażu

Przechowywanie samochodu bez garażu (na wolnym powietrzu) jest przyczyną systematycznego niszczenia wszystkich jego urządzeń. Klimat Polski różni się zasadniczo od klimatu takiego kraju, jak np. Włochy, gdzie samochód przez cały rok może być przechowywany bez garażu. Ciągłe zmiany atmosferyczne, deszcz, wiatr, działanie słońca i mróz znacznie przyspieszają niszczenie samochodu. Korozji (rdzewieniu, śniedzieniu itp.) ulega nie tylko nadwozie samochodu, ale również precyzyjne części mechanizmów. Słońce i mróz niszczą gumę i lakier nadwozia, wilgoć przyspies...

Więcej »

Obsługa i regulacja gaźnika

Po rozebraniu pompy wszystkie jej części należy wymyć w czystej (nieetylizowanej) benzynie. Szczególnie dokładnie należy wymyć wnętrze osadnika, filtr siatkowy i kadłub pompy, tzn. te części pompy w których zbierają się osady. Zakładając nową przeponę należy sprawdzić, czy po ściśnięciu nakrętką przepony i miseczek połączenie jest tak szczelne, aby nie przeciekało przez nie paliwo. Sruby mocujące obudowę pompy do kadłuba silnika należy dokręcić ostatecznie dopiero po nagrzaniu silnika do jego normalnej temperatury. Wskazane jest również po zmianie przepo...

Więcej »

Nowoczesna poradnia przeciwgruzlicza ma 3

W czasie eksploatacji termostat nie wymaga specjalnej obsługi. Stan i sprawność termostatu można sprawdzić podczas uruchamiania silnika. Woda w górnej części chłodnicy powinna nagrzewać się dopiero po kilku minutach pracy silnika. Natychmiastowe krążenie zimnej wody jest dowodem nieszczelności termostatu (co można zauważyć przez wlew chłodnicy). Po wyjęciu termostatu z obudowy jego działanie sprawdza się przez podgrzewanie w naczyniu z wodą. Podczas wymiany płynu w układzie chłodzenia, jak również w czasie przepłukiwania całego układu, należy otworzyć kurek o...

Więcej »
http://www.e-medycynaizdrowie.com.pl 751#sieć stacji paliw , #volkswagen golf variant , #auto plaza otomoto , #sx kamera , #używany toyota yaris , #volkswagen touran kujawsko pomorskie , #mapa cen paliw , #ferrari auto , #mercedes a 176 , #forum volkswagena ,