Pojemniki napełnia się cementem z silosa za pośrednictwem zsypu brezentowego. Pojemniki są wmontowane w sposób ruchomy do skrzyni samochodu-wywrotki. Mają one kształt walcowy z równoległą do osi szczeliną na bocznej powierzchni walca. W czasie napełniania i transportu pojemnik ma szczelinę zwróconą ku górze przez odpowiednie przestawienie uchwytu pojemnika w czasie wyładowywania pojemnik obraca się szczeliną do dołu i wraz z wsypywanym kruszywem do kosza betoniarki wsypuje się również i cement. Na samochodzie musi być tyle pojemników, ile jest przedziałek z kruszywem dla poszczególnych porcji mieszanek. Samochody do przewozu mas bitumicznych Od samochodów przewożących masy bitumiczne tego rodzaju jak kruszywo bitumowane typu makadamowego, asfalto i smołobetony żądamy, aby ich rozładowanie następowało szybko i bez pozostałości, muszą więc to być samochody wywrotki ze skrzyniami stalowymi przy przewozie gorących mas bitumicznych żądamy, aby s padek temperatury masy w czasie transportu był w granicach dopuszczalnych. Z tego powodu skrzynie samochodów- powinny mieć przykrywę oraz ze wszystkich stron od zewnątrz izolację cieplną. Warunek ten dotyczy zarówno samochodów, jak i przyczep samochodowych przewożących gorące masy bitumiczne. [hasła pokrewne: Akcesoria samochodowe a eksploatacja pojazdu, Producent silników elektrycznych w Polsce, Naprawa samochodu w warsztacie samochodowym ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Akcesoria samochodowe a eksploatacja pojazdu Naprawa samochodu w warsztacie samochodowym Producent silników elektrycznych w Polsce