Skrzynia naczepy zakonczona jest silnym kolnierzem z blachy

Skrzynia naczepy zakończona jest silnym kołnierzem z blachy. Skrzynia jest dodatkowo wzmocniona czterema żebrami z każdej strony. Rozładowanie skrzyni naczepy następuje przez otwarcie dna. Dwudzielna klapa dna skrzyni połączona jest ze skrzynią za pomocą trzyczęściowych zawiasów w każdej części, co umożliwia otwieranie bez jakichkolwiek trudności. Klapa wzmocniona jest sześcioma dodatkowymi żebrami zapewniającymi jej sztywność. Mechanizm otwierania i zamykania klapy jest sterowany pneumatycznie ze stanowiska kierowcy za pomocą dwu drożnego zaworu powietrznego, umieszczonego na kolumnie kierownicy. W celu zamknięcia klap dociska się za pomocą sprężonego powietrza specjalne koło kontaktowe do lewej opony tylnego koła naczepy wskutek obrotu koła kontaktowego wprowadzany jest w ruch mechanizm zamykający, który powoduje podnoszenie się klap. Z chwilą gdy klapy są już zamknięte, koło kontaktowe automatycznie wyłącza się. W celu rozładowania skrz yni naczepy otwiera się jej j{.lapy, co dokonuje się za pomocą zaworu powietrznego zwalniającego zapadkę zamykającą, która jest umieszczona w bębnie nawojowym liny mechanizmu. [hasła pokrewne: Producent silników elektrycznych w Polsce, otwieranie wszystkich samochodów we warszawie, Przydatne akcesoria samochodowe na zimę ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: otwieranie wszystkich samochodów we warszawie Producent silników elektrycznych w Polsce Przydatne akcesoria samochodowe na zimę